Web i na mobilu

Dnes už více jak polovina návštěvníků vašeho webu prohlíží jeho stránky na mobilu. Web musí být responzivní, tzn. musí mít upravený obsah pro zobrazení na mobilu.

Webové stránky

Moderní webové stránky s administrací pro editaci obsahu.

Eshopy

Tvorba moderních eshopů na míru, které skvěle prodávají.

Aplikace

Mobilní a webové aplikace na míru podle požadavků klienta.

Nezávazná poptávka

Máte zájem s námi spolupracovat? Ozvěte se nám!

SEO

SEO znamená "Search Engine Optimization" což v češtině znamená "optimalizace pro vyhledávače". Jde o soubor technik a postupů, jehož cílem je zvýšit viditelnost webové stránky v organických (neplacených) výsledcích vyhledávacích strojů, jako je Google, Bing, Yandex a další. Optimalizace pro vyhledávače může zahrnovat různé aspekty, například:


1. Technická SEO: Zajištění, aby byl web snadno procházený a indexovatelný vyhledávači. To zahrnuje optimalizaci struktury webu, rychlosti načítání, mobilní optimalizaci, SSL certifikáty a další technické faktory.
 2. On-page SEO: Optimalizace samotného obsahu na stránkách, včetně klíčových slov, meta tagů, kvalitního a relevantního obsahu, optimalizace obrázků, vnitřního propojení a dalšího.

3. Off-page SEO: Aktivity mimo samotnou webovou stránku, které mohou zlepšit její pozici v vyhledávačích. Sem patří zejména získávání zpětných odkazů (backlinks) z jiných stránek, ale také sociální signály, online PR a další.

4. Lokální SEO: Zaměřuje se na optimalizaci pro lokální vyhledávání, například pro firmy, které mají fyzické umístění a chtějí být viděny v lokálních výsledcích vyhledávání.


SEO je důležité pro firmy a jednotlivce, kteří chtějí dosáhnout větší viditelnosti online, protože vyšší pozice v vyhledávačích často znamená více návštěvníků a potenciálně více zákazníků.