Web i na mobilu

Dnes už více jak polovina návštěvníků vašeho webu prohlíží jeho stránky na mobilu. Web musí být responzivní, tzn. musí mít upravený obsah pro zobrazení na mobilu.

Webové stránky

Moderní webové stránky s administrací pro editaci obsahu.

Eshopy

Tvorba moderních eshopů na míru, které skvěle prodávají.

Aplikace

Mobilní a webové aplikace na míru podle požadavků klienta.

Nezávazná poptávka

Máte zájem s námi spolupracovat? Ozvěte se nám!

Na co se zákazníci 

často ptají?

Webové stránky

Hledáte odpověď na nejčastější dotazy webových stránek? Stačí jen kliknout na příslušnou otázku.

Našim klientům tvoříme webové stránky i eshopy dle jejich požadavků. Naše návrhy webových stránek a jejich struktur vycházejí z moderních trendů, které v sobě slučují jak grafickou atraktivnost, tak i tu nejlepší funkčnost a přehlednost vycházející z požadavků optimalizace.

Naši grafici navrhnou a vytvoří webové stránky, které zaujmou svým vzhledem, zajímavými grafickými prvky a přehledností informací.

V rámci služby Web7 system dokonce můžete nabídnout svým klientům možnost jednoduché úpravy grafické struktury, kdy následně můžete sami měnit fotograie nebo obrázky webové prezentace dle svých představ. To vše velice jednoduše po krátkém zaškolení a dokonce s možností naší pomoci a podpory.

Ano. Responzivní (tzn. upravené pro přehledném zobrazení na mobilu) weby, e-shopy nebo aplikace děláme vždy, protože počty návštěvníků z mobilů již dnes hrají prim. Pokud web nebo e-shop není upraven pro mobilní telefon, je např. Googlem navíc penalizován v mobilních vyhledáváních.

Doménu mít koupenou nemusíte. Novou doménu pro Vás můžeme zaregistrovat tak, že vlastníkem domény jste Vy a my figurujeme jen jako její správce. Pokud už doménu máte, zajistíme její přenastavení, aby fungovala s novou webovou prezentací (bez potřeby součinnosti vašeho původního správce, tvůrce nebo webmastera, což mnoho klientů kvituje).

Doména 1. řádu nemusí být nutně .cz. Poradíme si s jakoukoliv národní doménou, jako jsou např. .eu, .sk, nebo nadnárodní .com, .net, .info. Pokud potřebujete takovou doménu zaregistrovat, můžete se na nás obrátit. Stejně tak vám pomůžeme s návrhem nebo výběrem té ideální domény.

Na tuto otázku nedokážeme obecně odpovědět. Cena tvorby webových stránek záleží na velikosti webu, jeho rozšířeních, požadovaných funkcích a náročnosti grafiky. Pokud máte zájem o kalkulaci, napište nám vaše požadavky a my se vám obratem ozveme a následně vytvoříme nezávaznou nabídku včetně kalkulace!

V případě, že je pro vás cena pořízení webových stránek  velmi důležitá, je možné využít hned několik postupů. Základní předpoklad je ten, že víte co chcete a máte k tomu připraveny příslušné podklady v pdoobě textů a obrázků. To následně urychlí tvorbu webových stránek a zlevín cenu. Stejně tak je možné snížit finančí náročnost tvorby www stránek tím, že webové stránky budou obsahovat jen základní informace. Další stránky webu, které budete potřebovat si můžete následně pomocí chytrého editoru služby Web7 system, u vytvořit sami. To samozřejmně po našem zaškolení, ale jelikož je chytrý editor opravdu chytrý, je vetšina jeho funkcí intuitivní a uvidíte, že budete nadšeni jeho jednoduchostí. Tím, že můžete upravovat obsah webových stránek sami, ušetříte mono dalších financí a změny můžete udělt podle sebe.

Samozřejmě. V našem redakčním systému služby Web7 system můžete mít v rámci jednoho webu jazykových mutací tolik, kolik budete potřebovat. Problémem nejsou ani jazykové mutace jako japonština, čínština nebo korejština.

Nově nabízíme možnost automatického překladu textů přímo v administraci webu s tím, že nepoužíváme Google překladač, ale technologii DeepL, která dělá úžasné překlady i po stránce skladby vět.

Můžeme říci, že můžete použít jakékoliv fotografie. Pokud máte svoje fotografie např. z mobilu a jsou datově i rozměrově veliké, tím pádem bez úprav pro web nepouitelné, nemusíte nic speciálně řešit. V rámci služby Web7 system mohou být fotografie zmenšeny automaticky. Navíc pokud budete potřebovat upravit velikost, rozměr nebo vzhled fotografie, můžete tak udělat přímo v editaci webových stránek, kde získáte přístup k Photoeditoru. Ukázku funkčnosti photoeditoru si můžete prohlédnout.

 

Ohledně použitelnosti fotografií na webu musíte vždy brát zřetel na to, čí fotografie jsou. To že jsou dostupné volně na internetu neznamená, že je můžete beztrestně využít. Na to si dejte velký pozor. Pro naše klienty máme dostatek zdrojů fotografií, které jsou pořizovány ze světových fotobank a lze je využít i pro komerční užití bezplatně. Více se dozvíte v případě vašeho zájmu.

Výběr správné platformy nebo CMS (systému správy obsahu) pro vývoj webových stránek závisí na mnoha faktorech, jako je typ stránek, které chcete vytvořit, vaše technické znalosti a schopnosti, rozpočet a potřeby funkcí.

 

Zde jsou některé z nejpopulárnějších platforem a CMS pro vývoj webových stránek:

Joomla: Open-source CMS s širokými možnostmi rozšiřování a širokým spektrem funkcí.

WordPress: Nejpopulárnější systém pro správu obsahu na světě, který je vhodný pro všechny typy stránek, od blogů až po e-commerce stránky.

Wix: Intuitivní platforma pro vývoj webových stránek s širokým spektrem funkcí a šablon pro design.

Squarespace: Platforma pro vývoj webových stránek s možnostmi práce s designem.

 

Výběr správné platformy by měl být založen na vašich specifických požadavcích a potřebách, a je vhodné porovnat několik možností a zvážit jejich výhody a nevýhody, než se rozhodnete pro jednu z nich.

Rádi vám s výběrem pomůžeme a probereme s vámi možnosti a přednosti CMS systémů, které fungují a budou pro vás opravdu přínosem. Stačí nás kontaktovat.

Existuje mnoho kroků, které mohou pomoci optimalizovat webovou stránku pro vyhledávače, některé z nich jsou:

  1. Klíčová slova: Vyhledejte relevantní klíčová slova, která budou popisovat váš obsah a zahrňte je do titulků, popisů a textu na vašich stránkách.
  2. Struktura webu: Zajistěte, aby vaše stránky měly logickou a srozumitelnou strukturu, aby vyhledávače mohly snadno rozpoznat a zaindexovat obsah.
  3. Obsah: Vytvářejte kvalitní, relevantní a unikátní obsah, který bude zajímavý pro návštěvníky i pro vyhledávače.
  4. Optimalizace obrázků: Používejte popisy a alt tagy k popisu obrázků, aby vyhledávače mohly lépe porozumět obsahu na vašich stránkách.
  5. Interní odkazy: Vytvářejte interní odkazy mezi stránkami, aby vyhledávače mohly lépe rozpoznat strukturu vašich stránek a tím posílit autoritu vaší domény.
  6. Zpětné odkazy (backlinks): Získejte kvalitní zpětné odkazy od jiných webových stránek, aby vyhledávače mohly potvrdit relevanci a důvěryhodnost vašeho obsahu.
  7. Sitemap: Vytvořte a předložte sitemap vyhledávačům, aby mohly snadno najít a zaindexovat všechny stránky na vašem webu.
  8. Responsivní design: Zajistěte, aby vaše stránky fungovaly správně na všech zařízeních, včetně mobilních telefonů, aby vyhledávače mohly lépe porozumět user experience.

Tyto jsou jen některé z mnoha kroků, které mohou pomoci optimalizovat webovou stránku pro vyhledávače. Důležité je neustále sledovat a vylepšovat své strategie SEO, aby vaše stránky byly vyhledávači vyhodnocovány na nejlepších pozicích.

My se o SEO vašich webových stránek dokážeme postarat, takže stačí jen nás kontaktovat a probereme vaše požadavky a naše možnosti.

Typ webových stránek, který je nejvhodnější pro vaši firmu nebo podnikání, závisí na mnoha faktorech, jako jsou vaše cíle, publikum a typ produktů nebo služeb, které nabízíte. Některé z nejběžnějších typů webových stránek jsou:


Firemní webové stránky: Tyto stránky jsou určeny k prezentaci vaší firmy a poskytování informací o produktech nebo službách, kontaktních údajích a dalších důležitých informacích.

E-commerce stránky: Tyto stránky slouží ke správě a prodeji produktů nebo služeb prostřednictvím internetu. Tyto stránky obvykle zahrnují funkce jako košík, platební brány a objednávkový formulář.

Portfolio stránky: Tyto stránky jsou určeny k prezentaci vaší práce, jako jsou fotografie, designy a jiné projekty.

Blogové stránky: Tyto stránky slouží k publikování pravidelných článků, komentářů a dalšího obsahu týkajícího se vašeho podnikání nebo oboru.

Informační stránky: Tyto stránky poskytují informace o specifickém tématu, jako jsou zdraví, cestování, technologie atd.

Služby nebo komunitní stránky: Tyto stránky slouží k poskytování služeb, jako jsou diskuzní fóra, komunitní skupiny nebo on-line konzultace.


Výběr nejvhodnějšího typu webových stránek pro vaši firmu nebo podnikání závisí na tom, jaký typ obsahu chcete sdílet a jakým způsobem chcete komunikovat se svými návštěvníky. Důležité je také zohlednit technické aspekty, jako je například kompatibilita se zařízeními a snadnost použití. Poradit se s odborníkem na tvorbu webových stránek můžete právě u nás, stačí nás jen kontaktovat.

Integrace e-commerce funkcí na webové stránky závisí na platformě, kterou používáte. Zde je několik způsobů, jak integrovat e-commerce funkce na webové stránky:

Použití e-commerce platformy: Platformy jako Prestashop, Shopify nebo BigCommerce jsou speciálně navrženy pro vytváření a správu e-commerce stránek a nabízejí řadu funkcí, jako je nákupní košík, platební brány a šablony pro produktové stránky.

Použití pluginů: Pokud používáte platformu jako Joomla, WordPress, můžete použít pluginy, které umožňují snadno integrovat e-commerce funkce na vaše stránky.

Vlastní vývoj: Pokud máte technické znalosti a schopnosti, můžete si vytvořit vlastní e-commerce řešení pomocí technologií jako PHP, Javascript a databázových systémů, jako je MySQL.

Výběr způsobu integrace závisí na vašich technických znalostech a schopnostech, rozpočtu a potřebách funkcí. Je důležité zvážit všechny možnosti a porovnat je, abyste získali nejlepší řešení pro vaše potřeby.

Bezpečnost webových stránek je klíčová, abyste zabránili úniku citlivých informací a zachovali důvěru návštěvníků. Zde je několik kroků, jak zajistit bezpečnost webových stránek a ochránit je před hackingem:

Použití silného hesla: Vytvořte silné heslo pro všechny účty a změňte je pravidelně.

Aktualizace softwaru: Pravidelně aktualizujte software, který používáte, včetně CMS a pluginů, abyste zabránili využití známých bezpečnostních děr.

Záloha dat: Udržujte aktuální zálohy vašich dat, abyste mohli rychle obnovit své stránky, pokud dojde k útoku.

Omezení přístupu: Omezte přístup k administraci stránek pouze na důvěryhodné osoby a zvažte použití funkcí jako je dvoufaktorové ověřování.

SSL šifrování: Použijte SSL šifrování pro zabezpečení dat přenášených mezi vašimi stránkami a návštěvníky.

Ochrana proti SQL injection: Chraňte své stránky před SQL injection útoky tím, že validujete všechna data, která se používají v dotazech na databázi.

Monitoring bezpečnosti: Sledujte bezpečnostní hlášení a sledujte aktivity na svých stránkách, abyste mohli rychle reagovat na podezřelé aktivity.

Je důležité, abyste pravidelně prováděli bezpečnostní audity a zvažovali použití bezpečnostních nástrojů, jako jsou firewally a antivirusové programy, abyste zajistili co nejlepší ochranu svých webových stránek.

 

A pokud se sami nechcete věnovat všem bezpečnostním doporučením, kontaktujte nás a využijte našich služeb, které všechny tyto bezpečnostní prvky i další, obsahují.

Rychlost načítání webových stránek má významný vliv na uživatelský zážitek a také na hodnocení vyhledávačů. Zde je několik kroků, jak optimalizovat rychlost načítání vašich webových stránek:

Komprese obrázků: Kompresí obrázků můžete snížit velikost souborů a zvýšit rychlost načítání.

Minimalizace JavaScriptu a CSS: Minimalizujte množství kódu JavaScriptu a CSS, které načítáte, a používejte techniky jako je správné načasování a lazy loading.

Využití CDN: Využití Content Delivery Network (CDN) může pomoci rozložit zátěž a zrychlit načítání vašich stránek.

Ukládání do cache: Povolte ukládání do cache pro vaše stránky a obrázky, aby se nemuselo stahovat při každé návštěvě.

Optimální délka expirace: Nastavte optimální délku expirace pro soubory ukládané do cache, aby se automaticky aktualizovaly, když se změní.

Vyloučení nepotřebných pluginů: Odstraňte nepotřebné pluginy, které zpomalují načítání vašich stránek.

Optimalizace databáze: Optimalizujte svou databázi, aby byla efektivnější a rychlejší.

Využití aktivního hostingového řešení: Vyberte si spolehlivého a rychlého poskytovatele webhostingových služeb, abyste zajistili rychlý a stabilní přístup k vašim stránkám.

Tyto kroky mohou pomoci zlepšit rychlost načítání vašich stránek a zlepšit uživatelský zážitek. Je důležité pravidelně testovat a vyhodnocovat rychlost načítání vašich stránek a opravovat problémy, které mohly zpomalovat jejich načítání.

 

A v případě, že se nechcete těmito požadavky na rychlost načítání webových stránek zabývat, kontaktujte náš a využijte našich služeb, které nabízíme speciálně pouze našim klientům.

Výběr typu webového designu závisí na vašich potřebách a cílové skupině. Některé faktory, které je třeba zvážit, jsou:

Cílová skupina: Měli byste mít jasno o tom, kdo je vaším cílovým publikem a co od vašich stránek očekávají. To vám pomůže při volbě vhodného designu, který odpovídá jejich preferencím a potřebám.

Typ obsahu: Typ obsahu, který chcete na svých stránkách zobrazit, má také vliv na volbu designu. Například, pokud se jedná o e-commerce stránky, měl by být design uspořádán tak, aby umožňoval snadnou navigaci a rychlý prodej produktů.

Značka a image: Design by měl odpovídat image vaší značky a pomoci vytvářet profesionální a přitažlivý vzhled.

Responsivnost: Design by měl být responsivní, což znamená, že by se měl automaticky přizpůsobit různým velikostem obrazovek, ať už jde o počítače, tablety nebo mobilní telefony.

Použitelnost: Design by měl být jednoduchý a intuitivní, aby uživatelé mohli snadno navigovat a najít to, co hledají.

Výběr typu designu je důležitý krok při tvorbě webových stránek. Měli byste se poradit s odborníky na webdesign a analyzovat různé možnosti, abyste našli ten nejvhodnější pro vaše potřeby a cílovou skupinu.

 

Poradit se můžete s našimi odborníky, kteří vám poradí, prokonzultují s vámi vaše požadavky a navrhnou řešení s tím, že můžeme poskytnout i celou řadu referenčních webů, kde můžete případně čerpat inspiraci.

Výběr správného typu hostingových služeb závisí na vašich potřebách a požadavcích na vaše webové stránky. Některé faktory, které je třeba zvážit, jsou:

Velikost webových stránek: Pokud máte malé webové stránky s nízkým provozem, může být vhodný základní nebo sdílený hosting. Pokud se jedná o větší a složitější webové stránky s vysokým provozem, bude lepší volit dedikovaný nebo cloud hosting.

Bezpečnost: Zvažte, jak důležitá je pro vás bezpečnost webových stránek, a zvolte odpovídající hosting. Dedikovaný hosting obvykle nabízí větší bezpečnost než sdílený hosting.

Flexibilita a rozšiřitelnost: Zvažte, zda budou vaše potřeby narůstat, a zvažte hosting, který vám umožní snadno rozšířit kapacitu a funkce.

Technická podpora: Zvažte, zda budete potřebovat pomoc při správě a údržbě webových stránek, a zvolte hosting s dostatečnou technickou podporou.

Cena: Porovnejte ceny různých typů hostingů a zvažte, kolik chcete do hostingových služeb investovat.

Je důležité, abyste si uvědomili své potřeby a požadavky a porovnali různé možnosti, abyste našli nejvhodnější typ hostingových služeb pro vaše webové stránky.

 

A stačí tedy oslovit  naše odborníky, kteří s vámi proberou všechny vaše potřeby a možnosti.

Existuje několik způsobů, jak zajistit mobilní kompatibilitu webových stránek:

Responsivní design: Tento typ webového designu se automaticky přizpůsobí různým velikostem obrazovek a zajistí, že obsah bude vypadat dobře na jakémkoli zařízení, ať už se jedná o počítač, tablet nebo mobilní telefon.

Mobilní verze stránky: Můžete vytvořit mobilní verzi svých webových stránek, která bude specificky navržena pro mobilní zařízení a poskytne lepší zážitek uživatele.

Technologie Progressive Web App (PWA): PWA je technologie, která umožňuje vývojářům vytvořit webovou aplikaci, která se bude chovat jako nativní aplikace na mobilních zařízeních.

Validace HTML a CSS: Ověřte, zda váš kód HTML a CSS splňuje standardy a zda funguje správně na různých zařízeních.

Je důležité, aby vaše webové stránky byly kompatibilní s různými typy zařízení, aby se zajistilo, že vaše cílová skupina bude moci snadno přistupovat k obsahu na jakémkoli zařízení.

 

A jestliže chcete všechny požadavky splnit najednou a bez nutnosti cokoliv dělat, stačí nás jen kontaktovat a poskytneme vám jednoduchá řešení našeho redakčního systému s chytrým editorem.

Existuje několik způsobů, jak zlepšit uživatelskou zkušenost na webových stránkách:

Používejte jednoduchý a intuitivní design: Webové stránky by měly být jednoduché na pochopení a obsah by měl být snadno dostupný.

Zrychlete načítání stránek: Rychlost načítání stránek má významný vliv na uživatelskou zkušenost. Optimizujte své stránky tak, aby se načítaly co nejrychleji.

Používejte vizuálně atraktivní prvky: Použití vizuálně atraktivních prvků, jako jsou obrázky, videa a animace, může zlepšit zážitek z užívání webových stránek.

Zlepšete navigaci: Navigace na webových stránkách by měla být jednoduchá a intuitivní, aby uživatelé mohli snadno najít to, co hledají.

Používejte interaktivní prvky: Interaktivní prvky, jako jsou formuláře, tlačítka a odkazy, mohou zlepšit uživatelskou zkušenost na webových stránkách.

Poskytujte kvalitní obsah: Kvalitní a relevantní obsah je základem dobré uživatelské zkušenosti. Poskytujte uživatelům užitečné a poutavé informace.

Testujte a zlepšujte: Pravidelně testujte své webové stránky a zlepšujte je, abyste zajistili co nejlepší uživatelský zážitek.

 

Stačí nás jen kontaktovat a s našimi odborníky docílíte vždy maximálně kladnou  uživatelskou zkušenost pro návštěvníky vašeho webu. Váš web tak bude přívětivý a přehledný a návštěvníci se budou vracet. 

E-shopy

Hledáte odpověď na nejčastější dotazy
k e-shopům?

 

Stačí jen kliknout na příslušnou otázku.

E-shopy zdarma u nás nenajdete. Klientovi se vždy snažíme vyjít vstříc se všemi jeho požadavky a tím pádem je univerzální řešení, které bychom mohli nabízet zdarma, nereálné.

Vybraným projektům nabízíme možnost zařazení do našeho projektu Web7 Investor. V něm získáte tvorbu eshopu bezplatně v rámci smluvené spolupráce při prodeji vašich produktů. Pokud byste o takovou spolupráci měli zájem, kontaktujte nás!

Doba vytvoření nového e-shopu je čistě individuální v závislosti na požadavcích na funkce daného systému.

Pokud ale klient potřebuje, jsme schopni základní e-shop spustit do 24 hodin, čehož využilo hodně našich zákazníků v době COVIDu.

Standardní doba realizace kvalitního e-shopu se pohybuje od 2 do 6 měsíců.

U nás mají klienti vždy osobní pomoc.

U nás je to rozhodně jinak. Našim klientům poskytujeme pomoc, radu a podporu. Vše řešíme osobně, telefonicky nebo e-mailem.

Samozřejmě. Jsme schopni vám integrovat všechny platební brány, které jsou v České republice dostupné.

A nejen to. Problém nám nedělají ani fintech produkty, jako jsou např. Twisto nebo Mall Pay.

Propojení skladových systému s e-shopy děláme pro klienty velice často. Pokud takový požadavek máte, nemusíte mít obavu se na nás obrátit.

Ano, zvládneme. Propojování e-shopů s účetnictvím je náš denní chleba.

Rozhodně nepotřebujete velký e-shop. V naší nabídce máme ecommerce řešení e-shopu, které je malé, jednoduché a přehledné. Ideální řešení k prodeji vašich výrobků, produktů, služeb, atp.. Malý e-shop Web7 je pro vás ideálním řešením.

Tvoříme jazykové verze u malých i obsáhlejších e-shopů.

Doba vytvoření nového e-shopu je čistě individuální v závislosti na požadavcích na funkce daného systému.

Pokud ale klient potřebuje, jsme schopni základní e-shop spustit do 24 hodin, čehož využilo hodně našich zákazníků v době COVIDu.

Standardní doba realizace kvalitního e-shopu se pohybuje od 2 do 6 měsíců.

U nás mají klienti vždy osobní pomoc.

U nás je to rozhodně jinak. Našim klientům poskytujeme pomoc, radu a podporu. Vše řešíme osobně, telefonicky nebo e-mailem.

Samozřejmě. Jsme schopni vám integrovat všechny platební brány, které jsou v České republice dostupné.

A nejen to. Problém nám nedělají ani fintech produkty, jako jsou např. Twisto nebo Mall Pay.

Propojení skladových systému s e-shopy děláme pro klienty velice často. Pokud takový požadavek máte, nemusíte mít obavu se na nás obrátit.

Ano, zvládneme. Propojování e-shopů s účetnictvím je náš denní chleba.

Rozhodně nepotřebujete velký e-shop. V naší nabídce máme ecommerce řešení e-shopu, které je malé, jednoduché a přehledné. Ideální řešení k prodeji vašich výrobků, produktů, služeb, atp.. Malý e-shop Web7 je pro vás ideálním řešením.

Technické dotazy

Hledáte odpověď na nejčastější dotazy technického charakteru? Stačí jen kliknout na příslušnou otázku.

Ne. Tuto možnost neposkytujeme z důvodu toho, že bychom nemohli zaručit bezproblémový chod všech našich systémů. K projektům poskytujeme vlastní hosting, který máme pod kontrolou.

Ano. Poskytujeme šifrování ke všem doménám.

Všechny weby, e-shopy a aplikace pravidelně zálohujeme a zálohy uchováváme. V případě naší chyby je obnovení ze zálohy zdarma.

Nový systém Cookies pro webové stránky a e-shopy, který je povinný od začátku roku 2022 implementujeme do nových webových stránek i e-shopů automaticky.

Každému našemu klientovi Web7 ke službě prezentace webu nebo e-shopu nabízíme i e-mailové služby v objemu 1GB + každý další 1GB účtujeme 20,- Kč /měsíčně.

Finance a účtování

Hledáte odpověď na nejčastější dotazy financování a účtování? Stačí jen kliknout na příslušnou otázku.

Není to podmínkou. Jsme plátce DPH, takže běžně účtujeme všechny platby včetně DPH. Pokud jste ale neplátci, můžeme Vám nabídnout realizaci i vyúčtování také od neplátce DPH a vy tím ušetříte více jak 21% ceny projektu. Vše je na bázi oficiálního účtování, takže v tom nehledejte nějaké úniky nebo dokonce podpody :-).

Jinak tomu je u účtování poskytovaných služeb nebo poplatků. Ty jsou účtovány vždy z naší společnosti a jsou tedy vždy včetně DPH i pokud jste vy neplátci.

Není tomu tak vždy a záleží na vaší volbě. Nabízíme několik variant možného financování tvorby webových stránek nebo e-shopů. Jedná se o možnost jednorázové platby, platby na splátky nebo měsíčního paušálu. Tyto varianty najdete vždy v naší nabídce a vy si veberete variantu financování, která vám bude nejvíce vyhovovat.

To rozhodně nemusíte a většina námi realizovaných projektů tvorby webových stránek nebo e-shopů je rozdělena do 3 fází. Detaily se dozvíte v případě vašeho zájmu z nezávazného projektu tvorby, který vám rádi vypracujeme.

U nás jsou služby bez závazků a rozhodně můžete využívat naše služby, kdy je využívat chcete. Pokud už nechcete využívat naše služby, stačí nás jen informovat a tím vše končí. Ani žádné pokuty, ani žádné doplatky, tak jak na to můžete narazit u konkurence.

Nezodpověděli jsme Váš dotaz? Kontaktujte nás, prosím.