My víme jak a dokážeme to naučit i Vás!
Každý měsíc Facebook nyní sleduje už více než 5,2 milionů Čechů, přičemž 77 % z nich se přihlašuje na sociální síť každý den (to je více než 4 miliony lidí).
Kvalitní a dobře zpracované a nastavené webové stránky jsou základním přístavem vaší firmy na webu. Není ale jen prostředí pro webové stránky, které vám pomůže s prezentací vašich služeb a produktů.
Určitě už jste slyšeli o sociálních sítích, které vám mohou pomoci s prezentací, ale i s přísunem nových zákazníků a zakázek. Jakou sociální síť ale vybrat, když je jich na internetu takové množství. Ideálně se podívejte kolem sebe a uvidíte, že většina vašich reálných zákazníků bude používat Facebook (pokud není vaše klientela -18 nebo 70+).
V dalších bodech vám představíme možnosti využití sociální sítě Facebook pro vaše podnikání.
Facebook jako takový můžete používat hned několika způsoby, kdy dva základní mohou být pro vás přínosné.
Základní způsob jak budete používat Facebook je jako osobní profil, kde o sobě můžete dát vědět informace podle vašeho uvážení. Tento osobní profil už budete nespíše mít a ve spojitosti s vašim podnikáním ho většinou nechcete používat.
Druhým způsobem, který už mnoho z vás nebude znát je formou tzv. firemního profilu nebo firemní stránky. Jak založit firemní Facebook? Jednoduše ze svého vlastního profilu a následně můžete svůj firemní profil spravovat. Můžete také oprávnit další uživatele aby vaši Facebookovou stránku spravovali.
V případě, že se stanete našimi klienty, budeme vás informovat a dokonce učit jak Facebook využívat pro svou prezentaci a jak pomocí něho získávat nové zákazníky a fanoušky.
V rámci Facebooku můžete pracovat s příspěvky a prezentovat je buď zdarma nebo placeně po prostoru Facebooku se zaměřením a cílením na vybrané skupiny uživatelů nebo příznivců určitých činností.
Velkou výhodou současného Facebooku je jeho poměrná nenáročnost na finance. Opravdu lze provádět prezentaci vašich produktů nebo služeb velice levně nebo dokonce úplně zadarmo. A my vám ukážeme jak to dělat.
Jednou z možností jak přilákat uživatele Facebooku k vašemu profilu nebo firemní stránce jsou soutěže na Facebooku. Nemusí se jednat vyloženě o soutěže s otázkami a správnými odpověďmi. Soutěž může vypadat velice jednoduše a jelikož Facebooková obec ráda soutěží, nemusí se soutěžit ani o výhry vyloženě drané.
Ukážeme vám, jak na to, a naučíme vás tvořit soutěže tak, aby přilákaly mnoho uživatelů Facebooku, mezi kterými jsou vaši budoucí zákazníci.
Soutěž na Facebooku může být zaměřena na fotografie, může být zaměřena na textové příspěvky nebo se dá vymyslet i další zajímavé varianty.
Jsme tu pro Vás pokud byste měli zájem začít pracovat s Facebookem tak, aby vám přinášel návštěvníky a nové zákazníky.
Nemusíme se nutně starat o váš web, e-shop nebo jiné služby. Facebook funguje samostaně, a tak můžeme společně vytvořit funkční a efektivní firemní profil.
A pak se můžeme pustit do propagace produktů a služeb. Vytvořit zajímavé příspěvky, které přilákají nové návštěvníky. Vymyslet poutavé soutěže, které budou sdíleny a přivedou nové fanoušky. Založit zájmové skupiny.
Nebudete na to prostě sami!