Co byste měli ještě do konce roku promyslet v rámci propagace na internetu?
1, Jak je na tom váš web?
Aktuálnost obsahu vašich webových stránek. Je to přeci jen vaše vizitka na webu a pokud si bude zákazník vybírat a uvidí, že má konkurence aktuálnější informace než vy nebo dokonce modernější web, můžete zbytečně přijít o zajímavou zakázku.
2, Jak je na tom váš Facebook?
Funkčnost a aktuálnost firemního Facebooku, který stejně jako vaše webová prezentace oslovuje svou skupinu vašich fanoušků a potencionálních zákazníků.
3, Jak běží vaše propagace?
A nemusí se jednat nutně jen o placenou reklamu na Google, Seznamu, Facebooku ... jsou varianty propagace, kterou lze využívat i zdarma.
4, Jak funguje vaše komunikace se zákazníky?
Zde je potřeba prověřit, jestli máte na vašem webu, e-shopu nebo Facebooku nastaveny prvky pro zachytávání kontaktních údajů vašich návštěvníků, aby jen "neprotekli" vašim webem, e-shopem nebo Facebookem. Tam kde takové "háčky" nastaveny nemáte, je potřeba je co nejdříve doplnit.
5, Jak sbíráte informace od zákazníků?
Jedná se o klasickou formu Feedbacku. Hodnocení od vašich zákazníků nemusí být nutně uveřejňována na webu, ale slouží pro vás jako indikátor spokojenosti nebo nespokojenosti např. s konkrétní službou. Jedině tak můžete zjednat nápravu, protože bez informací to prostě nebudete vědět.
6, Jak jste na tom v rámci povinných informací?
Tady je určitě na prvním místě nastavení nového systému Cookies 2022, který je povinný pro všechny weby a e-shopy. Dále je vhodné se podívat na aktuálnost Obchodních podmínek vašeho e-shopu, protože během roku došlo k určitým změnám, které je nutné do nich zakomponovat.
7, Jak přináší váš web zákazníky?
Každý komerční web se vždy hodnotí : NE podle počtu návštěvníků, NE podle pozice ve vyhledávání, NE podle investovaných peněz do reklamy, ale ANO podle počtu zákazníků, které váš web přivedl. Popřemýšlejte proto, jestli vám web zákazníky přináší a pokud ne, je potřeba udělat změny, a to co nejdříve. Na internetu vaši zákazníci jsou a vaše služby a produkty nebudou hledat v žádném katalogu, TV nebo rozhlasové reklamě ... budou je hledat na Internetu!
Pokud máte ještě jiný problém, který byste rádi vyřešili nebo se o něm alespoň poradili, určitě zavolejte nebo napište.
V současné době řešíme nejvíce:
- jak na rezervace ubytování, služeb, času
- jak na automatizaci na webu, komunikace, odpovědi, chatboty
- jak prodávat přes formulář nebo malý e-shop
- jak řešit správu zakázek, zákazníků, zařízení
- jak řešit vouchery pro zákazníky
- jak řešit hromadné e-maily
a na všechny problémy máme řešení, která jsou jak funkčně, tak finančně zajímavé a nenáročné.
Tým Web7 Vám také přeje příjemné prožití svátků.