Tvoříme moderní eshop pro každého obchodníka podle jeho potřeb a možností s tím, aby jeho správa byla maximálně automatizována a nezatěžovala obchodníka.
Navrhujeme moderní eshopy, které fungují automaticky i při aktualizaci produktů. V případě, že máte dodavatele, kteří vám poskytnou datové feedy svých nabídek, můžeme propojit tato data s vašim moderním eshopem.
V případě, že dostáváte data o nabízených produktech od svého dodavatele, tato data se v systému MAX dají dále upravovat a nastavovat dle vašich potřeb. Jedna z hlavních funkcí Web7 MAX je možnost párování kategorií zdroje od dodavatele a vašich kategorií. Tím můžete udržet strukturu produktů v nastavené podobě, a to i při importu dat z hned několika feedů dodavatelů.
Velký obchodník potřebuje mít e-shop pod kontrolou, aby nedocházelo při větším množství objednávek k chybám a nejasnostem. Proto je výhodné pokud je e-shop obchodníka propojen datově s vlastním skladovým nebo účetním systémem. Pak je nabídka produktů v e-shopu obchodníka vždy aktuální a objednávky přicházejí k vyřízení do účetního systému také automaticky.
V rámci tvorby moderního e-shopu nezapomínáme na propojení nabídky e-shopu s nejvýznamnějšími srovnávačů produktů v ČR. Mezi tyto patří Google Merchante (Nákupy), Facebook obchod, Zboží a Heureka. Existují samozřejmě i další porovnávače produktů, ale ty ve statistikách generují jen zlomkové hodnoty uvedených. Proto je potřeba se zaměřit na tyto čtyři porovnávače a pro každý z nich samostatně generujeme datové feedy dle konkrétních specifikací.
E-shop má vlastní přehlednou administraci, kde můžete spravovat produkty a další napojené systémy.
Naše e-shopy je možné propojit s účetními systémy třetích stran, jako je např. Pohoda, Money S3, Duel a další.
Jsme připraveni na všechny platební brány v ČR. A nejen to, poradíme si i se službami typu Twisto a Mall Pay.
Webové stránky tvoříme i pro partnerské reklamní a PR agentury. Pokud máte zájem s námi spolupracovat, neváhejte nás kontaktovat.
Ano, rozhodně děláme jak velké, tak e-shopy k prodeji několika produktů. Přitom takový e-shop poskytuje téměř stejnou funkčnost jako velké e-shopy, ale jeho správa je mnohem přehlednější a jednodušší.
Cena tvorby e-shopu se odvíjí od jeho velikosti a náročnosti realizace. Vždy se lze domluvit na ceně, která bude odpovídat představám klienta. Naší výhodou je, že umíme e-shop vytvořit i bez 21% dph, takže malý obchodník, který není plátcem dph ušetří více jak pětinu běžné ceny.
Hodně záleží na tom, zda máte ujasněno zadání a požadvované funkce. Následně pak tvorba probíhá v termínu cca 2 měsíců včetně testování a optimalizace. V případě potřeby ale umíme tvorbu i urychlid podle požadavku klienta.
Naší snahou je vždy osobní přístup. Takže ano, poradíme, pomůžeme a naučíme vás obchodovat s tím, že máme zkušenosti z provozování našich vlastních e-shopů.
Ano lze, ale záleží jaké informace poskytnutý feed nese. Takový feed obsahující informace o produktech vašeho dodavatele může kromě názvu, popisu a ceny, nést i počty dostupných kusů skladem, EAN nebo varianty provední produktu. Feed zásadním způsobem usnadní aktualizaci vašeho e-shopu a navíc pomocí našeho systému MAX lze automatické funkce ještě dále upravovat.
Ano, umíme a velice dobře. A umíme propojit e-shop i s dalšími účetními systémy jako jsou Money, Duel a dalšími. V případě zájmu vám navrhneme konkrétní řešení s jeho funkčností, kterou dokážeme upravit podle vašich požadavků. Takovým propojením lze následně i spravovat produkty, přidávat nové a řešit jejich popisy, vlastnosti, ceny a obrázky.
Zjištění aktuálních požadavkú klienta.
Navrhneme nejlepší řešení e-shopu.
Tvorba a nastavení eshopu dle projektu.
V rámci předání e-shopu do provozu.