Web i na mobilu

Dnes už více jak polovina návštěvníků vašeho webu prohlíží jeho stránky na mobilu. Web musí být responzivní, tzn. musí mít upravený obsah pro zobrazení na mobilu.

Webové stránky

Moderní webové stránky s administrací pro editaci obsahu.

Eshopy

Tvorba moderních eshopů na míru, které skvěle prodávají.

Aplikace

Mobilní a webové aplikace na míru podle požadavků klienta.

Nezávazná poptávka

Máte zájem s námi spolupracovat? Ozvěte se nám!

V čem spočívá důležitost SEO

SEO jako způsob, jak být na očích zákazníkům

Bez SEO se dnes neobejde žádný podnikatel, který plánuje získávat nové zákazníky prostřednictvím internetu. Se stoupajícím podílem e-commerce na maloobchodním obratu bude počet takových podnikatelů v nejbližší době stoupat, tudíž si situace žádá nezahálet a co nejdříve zapracovat na tom si vytvořit pevnou pozici na předních místech internetových vyhledávačů.

Proč vlastně?

SEO (Search Engine Optimization - optimalizace pro internetové vyhledávače) je nástroj, kterým se dostanete do hledáčku potenciálním internetovým zákazníkům. Bez toho, abyste měli správně optimalizovanou stránku, budete pro uživatele internetu, kteří vás a váš podnik zatím neznají, naprosto neviditelní.

Proces optimalizace zabere čas

Proces vytvoření kvalitního SEO je běh na dlouhou trať, především kvůli tvorbě sítě backlinků, tedy zpětných odkazů na váš web. Právě proto je důležité začít optimalizovat svůj web pro vyhledávače co nejdříve. Především v nově vznikajících odvětvích spočívá v SEO obrovská konkurenční výhoda, které pokud včas využijete, můžete se stát výsledkem číslo jedna ve všech internetových vyhledávačích. Můžete tak přilákat na své webové stránky spoustu uživatelů internetu, rozšířit povědomí o vaší firmě a získat velké množství potenciálních zákazníků.

Kolik zákazníků lze díky SEO získat?

94 %, tedy drtivá většina zákazníků, zamíří během svého nákupu na internet, ať už kvůli recenzím a rešerši či kvůli samotné koupi. Všem pro vás relevantním potenciálním zákazníkům se můžete ve vyhledávači zobrazit buďto pomocí SEO, nebo pomocí PPC reklam, které se zobrazují v SERPu (Search Engine Results Page - stránka s výsledky vyhledávání) nad a pod výsledky vyhledávačů. Mezi počtem uživatelů kteří kliknou na PPC reklamu a počtem uživatelů, kteří kliknou na výsledky organického vyhledávání, je ovšem propastný rozdíl ve prospěch organického vyhledávání, to znamená odkazů, které google vyhodnotí jako nejrelevantnější k hledanému výrazu.

SEO vs PPC

Pro 49 % marketingových expertů je SEO prostředek internetové komerce s nejlepší návratností investic (ROI). Oproti tomu PPC reklamy vybralo pouze 13 % dotazovaných. Kombinace nízkých nákladů, důvěryhodnosti a počtu prokliků dělá ze SEO ten nejlepší prostředek pro zviditelnění se na internetu.

Jak vysoko je potřeba mířit?

Logicky, co nejvýše. Známý internetový vtípek říká, že pokud chcete něco schovat, dejte to na druhou stránku vyhledávání googlu. Mít odkaz na první stránce je tedy naprosto nezbytné. Ikdyž se ale váš web objeví na první stránce, nemáte zdaleka vyhráno.

Podle agentury Zero Limit Web klikne na prvních 5 odkazů 67,6 % uživatelů, na výsledky s pozicí 6-10 už pouhopouhých 3,73 % vyhledávajících, a toto číslo samozřejmě s dalšími pozicemi dále klesá.

Kvalitní SEO strategie je nedílnou součástí internetové komerce. V internetových vyhledávačích se střetnete s veškerou vaší konkurencí a objevit se v SERPu nad ní je pro váš úspěch v online vodách stěžejní. Vyšší postavení vzbuzuje u internetových uživatelů důvěru, že právě vy dokážete nejlépe naplnit jejich požadavek. Začněte tedy pracovat na svém SEO ještě dnes!