Je čas prázdnin a dovolených a rozhdně je ten pravý čas na kontrolu vašich webových stránek. Rozhodně je nyní zapotřebí projít webovou prezentaci a podívat se na obsah jednotlivých stránek, na jeho zaměření a využívání klíčových slov, která musí být dnes aktuální.
Často se setkáváme s webovou prezentací, která je staršího roku tvorby a která obsahuje texty, klíčová slova a slovní spojení, která už nejsou aktuální, nepoužívají se a nenabízí možnost přivedení nového zákazníka. Problém je nejen v neaktuálnosti klíčových slov a tím cílení webu jako takového, ale často na webu jsou informace, které už neplatí nebo nejsou aktuální a naopak nové služby nebo produkty na webu nejsou uvedeny nebo jen velice okrajově. To vše má velký význam v rámci úspěšnosti webových stránek.
I proto je potřeba čas od času obsah webu kontrolovat a následně web aktualizovat, to v návaznosti na prověření užívaných klíčových slov a slovních spojení, protože ne každý nový text bude automaticky lepší než ten původní.
Jsme tu pro vás a proto nabízíme spolupráci a pomoc i v této oblasti. Vaše webové stránky analyzujeme s tím, že následně společně provedeme úpravy obsahu se zaměřením na optimalizaci pro internetové vyhledávače Google a Seznam. Pokud si takové nastavení chcete udělat sami, tak můžete ale je zde několik ale: musíte mít příslušné znalosti, přístup k informacím ohledně vyhledávání a čas. Takže zvažte jestli to zvládnete a jestli takové potřebné aktualizaci chcete věnovat svůj čas.
Kromě obsahu je potřeba na vašem webu kontrolovat i další prvky, které mohou být zásadně nápomocny při získávání nových zákazníků a zajímavých poptávek. V první řadě se jedná o formuláře, které vhodným umístěním po webových stránkách umožní návštěvníkům zanechat svoje kontaktní údaje nebo nezávaznou poptávku.