Sledujete jak se všude objevují roboti? Jak se ve firmách nahrazuje práce lidí prací robotů a šetří se tak náklady na práci? Takovou automatizaci můžete provést i ve vaší firmě, a to v oblasti webové prezentace nebo internetového obchodování.
Neváhejte a ulehčete si práci vy i vaši pracovníci, kteří místo např. otrockého přepisování dat, cen,, popisů nebo produktů vašeho eshopu, se mohou věnovat obchodování nebo komunikaci se zákazníky.
Co lze automatizovat v eshopu?
Samozřejmě každý eshop je jiný a stejně tak každé internetové obchodování požaduje něco jiného. Některé prvky jsou ale stejné a většinou je lze automatizovat tak, že se lidský faktor vyřadí úplně. Tím také možnosti dělat chyby. Úprava produktů v eshopu je jedním z klasických příkladů, kde lze tento proces automatizovat velice efektivně. Takové řešení může být provázáno s daty vašeho dodavatele, které vám poskytuje pravidelně ve formě datového feedu produktů. Náš systém dokáže importovat data dodavatele a podle nastavených pravidel případně i ručních korekcí, následně automaticky upravovat produkty ve vašem eshopu, měnit jejich název, cenu, slevu, určení, obrázky, no prostě vše. Druhou variantou je, že se eshop napojí na váš skladový systém nebo účetnictví, kde máte všechny produkty a jejich data. Na toto existuje dnes mnoho jednoduchých řešení, která ale ne vždy svou jednoduchostí postačují. Náš systém dokáže v rámci propojení eshopu a skladu téměř vše a co nedokáže, umíme doprogramonat. Pak lze řešit i takové věci jako je export objednávky z eshopu přímo do účetnictví, řešení nastavení slevových skupin zákazníků z účetnictví do eshopu (používá se většinou při stavbě systému B2B) a další zajímavé funkce. Až ve chvíli, kdy budeme společně konzultovat vaše potřeby a naše možnosti zjistíte, že lze řešit automatizaci i tam, kde se vám o ní ani nesnilo. Následné úspory v provozu jsou pak astronomické.
Co lze automatizovat v rámci webové prezentace?
Webové stránky by měly být v každém případě aktuální a jejich obsah by se měl neustále navyšovat. To má Google rád a pokud je Váš web mrtvý a nová data od vás viděl před rokem, nemůžete se divit, že se objevujete v rámci vyhledávání až na xté stránce. Je jasné, že ale vy nemáte čas na pravidelné doplňování obsahu vašeho webu, protože potřebujete řešit výrobu a prodej. Opět je tu ale celá řada zajímavých řešení, která vám tuto práci buď velice usnadní, nebo ji dokonce umí udělat za vás. A nemusí to být jen zadávání novinek na webové stránky, kde lze využít různé čtečky tématického obsahu, který automaticky dostanete na svoje stránky, ale můžete si ulehčit život s aktualizací sociálních sítí. Zde se jedná především o příspěvky do Facebooku, které vám mohou přivést mnoho nových zákazníků. Přitom dnes existuje automatizace, která z vašeho článku novinek na webu udělá automaticky příspevek na vašem Facebooku, a to včetně fotografií.
Nechte si poradit a nenakládejte si další práci
Je velice jednoduché Vám při tvorbě nového webu říct, že musíte psát pravidelně novinky, a pokud to nebudete dělat, tak na to hodit neúspěch stránek.
My takto ale nepracujeme a za těch 23 let už máme zkušenosti, že lze řešit vše, jen je potřeba chtít. Víme, že starost o obsah webové prezentace není vaším hlavním úkolem, vy musíte řešit firmu, prodej, vydělávat, takže je potřeba hledat řešení, jak vše skloubit. Taková řešení my máme a rádi se s Vámi o ně podělíme.
Pokud Vás předchozí řádky alespoň trochu zaujaly a máte zájem se dozvědět více nebo více konkrétního pro Vás, stačí nás jen kontaktovat nebo vyplnit formulář nezávazné poptávky. Obratem vám vytvoříme opět nezávaznou nabídku, u které se následně můžeme osobně sejít a probrat jednotlivé body detailněji.
Jsme tu už dlouho a stejně tak dlouho se staráme o stovky našich zákazníků.
Těšíme se na práci na vašem projektu.